fbpx

GRATIS GUIDE

#7 Leverera & Wow:a

En gratis guide för dig som är tjänsteföretagare som t.ex. konsult, rådgivare eller coach som vill bli bättre på att leverera & wow:a för att få fler kunder.

Guiden ger dig 40 tips på aktiviteter och kommunikation som du kan bli inspirerad av när du skapar din leveransplan (eller uppdaterar din befintliga) som skapar minnesvärda kundupplevelser.

I denna guide får du

40 tips på vad du kan göra för att ta fram en leveransplan som kan ge fler kunder. I vår guide har vi delat upp steget Leverera & Wow:a, #7 i kundresan, i 4 faser där vi ger 10 tips för varje del.

1. Efter bokning

I den här fasen är det viktigt att kunden känner sig trygg med den bokning de gjort och vet hur de ska göra ifall de vill boka om, avboka eller boka fler/mer.

3. Under leverans

I den här fasen är det viktigt att kunden känner sig lyssnad till och att leveransen är anpassad för deras behov.

2. Före leverans

I den här fasen är det viktigt att kunden känner att de vet hur ska förbereda sig inför leveransen, vad de ev. ska ta med sig, vart de ev. ska ta sig, m.m.

4. Efter leverans

I den här fasen är det viktigt att kunden får berätta hur de upplevde leveransen och att de har möjlighet att boka fler/mer.

Författare

Vi, Peter och Sarah, driver Business Heroes® Academy - entreprenörsskolan för tjänsteföretagare på nätet. Där utbildar vi entreprenörer och småföretagare som säljer tjänster i hur de kan få fler kunder, bättre lönsamhet och mer tid över. Vi har mer än 20 års erfarenhet var av att driva företag och har haft förmånen att få hjälpa 10,000+ entreprenörer från hela världen med affärsutveckling och digitala strategier.

Pixpro Stockholm AB
Blåbärsvägen 22
181 64 Lidingö

Telefon: 08-410 567 60
E-post: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

© 2003-2021 Pixpro Stockholm AB

Varumärkena Business Heroes®, Sluta sälj!®, Röda Mattan Policyn®, Livscykelmarknadsföring® är registrerade varumärken som ägs av You Rock AB och är licensierade till Pixpro Stockholm AB, som utvecklar och förvaltar varumärkena.